Výsledky, ktoré šokujú aj Zuckerberga

“ Klamú muži, klamú aj ženy, čísla však nikdy “

Získali ste už vo vašej firme vyše 1 milión videní ?

Alebo aspoň 300- tisíc?

A 2-tisíc sledovateľov za 30dní?

A to všetko organicky, bez toho aby ste promovali príspevky

To všetko je pekné,

ale čo mám z lajkov a sledovateľov?

Samozrejme nieje to len o tom.

Sledovateľov sa získať dá.

Výzva je získať aktívnu komunitu ľudí, ktorá prejavuje záujem o vaše produkty a služby a sleduje Vaše dianie na dennodennej úrovni.

Tak ako sme to dokázali u našich klientov nižšie.

Sedryk Le Blanc

Zadanie- zvýšiť predaj oblekov počas stužkovej

Problém- platená reklama nezaberala na študentov, ktorí sledujú sociálne siete.

Riešenie

  • Vypracovanie prepracovaného scenáru na základe problémov zákazníkov

  • Poskytovanie hodnotného obsahu, ktorý zaujal cieľové publiká- rodičov aj študentov

  • Výsledok- 1,2 milióna videní na Facebooku pre rodičov

  • 2,2 milióna videní na TikToku pre študentov

Ako to ovplyvnilo značku a obraty?

Najväčší nárast vyhľadávania značky počas celého roka podľa Google Trends

23% zvýšenie obratov oproti predchádzajúcemu roku v tomto období s ešte nižšími investíciami na platené reklamy.

Grotto

Naše virálne videá dosiahli stovky tisíc organických videní a návštevníci nad nimi strávili vyše 70- tisíc minút, čo predstavuje zvýšenie 400 tisíc %.

Najsledovanejšie video rozdávania bagiet na Mikuláša dosiahlo na všetkých sieťach spolu 250 470 videní.

To sú len čísla…

Aktivity na sociálnych sieťach môžu mať priamy dopad na značku. Ak sa spravia virálne príspevky ako v tomto prípade, tak Vám stúpne aj dopyt po vyhľadávaní.

Neexistuje lepší príklad ako graf nižšie.

Každé virálne video korelovalo s objemom vyhľadávania značky Grotto

Chcete aj vy osloviť stovky-tisíc ľudí organicky bez použitia reklamy?

Previous
Previous

(NE)uveriteľné výsledky z reklám, ktoré už neuvidíš