Výsledky, ktoré šokujú aj Zuckerberga
“ Klamú muži, klamú aj ženy, čísla však nikdy “
Získali ste už vo vašej firme vyše 1 milión videní ?
Alebo aspoň 300- tisíc?
A 2-tisíc sledovateľov za 30dní?
A to všetko organicky, bez toho aby ste promovali príspevky
To všetko je pekné,
ale čo mám z lajkov a sledovateľov?
Samozrejme nieje to len o tom.
Sledovateľov sa získať dá.
Výzva je získať aktívnu komunitu ľudí, ktorá prejavuje záujem o vaše produkty a služby a sleduje Vaše dianie na dennodennej úrovni.
Tak ako sme to dokázali u našich klientov nižšie.
Sedryk Le Blanc
Zadanie- zvýšiť predaj oblekov počas stužkovej
Problém- platená reklama nezaberala na študentov, ktorí sledujú sociálne siete.
Riešenie
Vypracovanie prepracovaného scenáru na základe problémov zákazníkov
Poskytovanie hodnotného obsahu, ktorý zaujal cieľové publiká- rodičov aj študentov
Výsledok- 1,2 milióna videní na Facebooku pre rodičov
2,2 milióna videní na TikToku pre študentov
Ako to ovplyvnilo značku a obraty?
Najväčší nárast vyhľadávania značky počas celého roka podľa Google Trends
23% zvýšenie obratov oproti predchádzajúcemu roku v tomto období s ešte nižšími investíciami na platené reklamy.
Grotto
Naše virálne videá dosiahli stovky tisíc organických videní a návštevníci nad nimi strávili vyše 70- tisíc minút, čo predstavuje zvýšenie 400 tisíc %.
Najsledovanejšie video rozdávania bagiet na Mikuláša dosiahlo na všetkých sieťach spolu 250 470 videní.
To sú len čísla…
Aktivity na sociálnych sieťach môžu mať priamy dopad na značku. Ak sa spravia virálne príspevky ako v tomto prípade, tak Vám stúpne aj dopyt po vyhľadávaní.