Neísť s časom ale byť nadčasový
Na začiatok sa Vás spýtam- Využívate video marketing?
97% obsahu na sociálnych sietiach tvorí IBA video a tento trend bude nadaľej rásť.
TikTok, Reels, Youtube- čo majú spoločné? Všetci ich denno-denne konzumujeme ale ak má príjsť na reklamný obsah tak drvivá väčšina slovenských reklám sú len nudné fotky a podnikateľov musíme presviedčať o tom, že video má väčší zmysel.
Spoločnosti, ktoré využili video marketing, rástli v minulom roku o 49 % rýchlejšie ako tie, ktoré tak neurobili.
Vo videu viete najlepšie využiť už spomínaný prieskum a empatiu- začať niečím šokantným na udržanie pozornosti, vysvetliť benefity produktu/ služby, príbeh spoločnosti, vyvolať urgenciu a strach, túžbu ihneď si to kúpiť.
Všetko toto viete dať do 10-30 sekundového videa a zarobí Vám to 99% obratov. Ak neveríte, nižšie uvidíte reálne dáta od klienta ako dôkaz