Zákazník na 1.mieste

Od samého začiatku myslíme len na zákazníka a nikoho iného.

Za všetkým stojí práve on- ten kto u Vás kupuje a na to nikdy nemôžte zabudnúť.

Väčšina podnikateľov má bohužiaľ s týmto problém a ovládne ich pocit, že ak milujú svoj produkt tak to musí milovať každý.

Vždy však treba postaviť empatiu na prvé miesto a v žiadnom kroku ju nevynechať.

Ak chcete návod na najefektívnejší marketingový a kreatívny proces, ktorý Vám ihneď zvýši Vaše obraty prečítajte si nasledujúce riadky.

Podrobný prieskum

Predtým ako na projekte začneme pracovať, vykonáme maximálne detailný prieskum trhu a analýzu zákazníka.

Ale úplne do hĺbky- kto dominuje vo Vašom trhu vo svete, čo sa z nich môžeme naučiť a čo sa dá naopak zlepšiť, čo adresujú vo svojej komunikácii a reklamách ...

O zákazníkovi nestačí vedieť dôvod kúpy, jeho nákupné správanie, túžby, motivácie, potreby a strach.

To akou pastou si ráno umýva zuby predurčuje jeho kúpu raňajok, to čo raňajkuje predurčuje tomu ako sa oblieka, to ako sa oblieka dáva najavo svoj charakter a osobnosť.

A môžeme ísť do nekonečna...

Každý z týchto faktorov je kľúčový na to aby sme sa zákazníkovi dostali do hlavy a v daľších krokoch uvidíte ako nevyhnutné je to k úspešnej tvorbe.

Neísť s časom ale byť nadčasový

Na začiatok sa Vás spýtam- Využívate video marketing?

97% obsahu na sociálnych sietiach tvorí IBA video a tento trend bude nadaľej rásť.

TikTok, Reels, Youtube- čo majú spoločné? Všetci ich denno-denne konzumujeme ale ak má príjsť na reklamný obsah tak drvivá väčšina slovenských reklám sú len nudné fotky a podnikateľov musíme presviedčať o tom, že video má väčší zmysel.

Spoločnosti, ktoré využili video marketing, rástli v minulom roku o 49 % rýchlejšie ako tie, ktoré tak neurobili.

Vo videu viete najlepšie využiť už spomínaný prieskum a empatiu- začať niečím šokantným na udržanie pozornosti, vysvetliť benefity produktu/ služby, príbeh spoločnosti, vyvolať urgenciu a strach, túžbu ihneď si to kúpiť.

Všetko toto viete dať do 10-30 sekundového videa a zarobí Vám to 99% obratov. Ak neveríte, nižšie uvidíte reálne dáta od klienta ako dôkaz

Fotka vs Video- posúďte sami

Využite empatiu a predstavte si návštevníka, ktorý si scrolluje na nástenke.

Zdôrazním ešte fakt, že priemerný návštevník vidí 5-10 tisíc reklám denne.

Ktorá Vás zaujala a ktorá podľa Vás má vyššiu mieru klikateľnosti?

Pozornosť je dnes kľúčová a vo videu viete využiť psychologické prvky, ktoré zákazníka vyslovene prinútia zastaviť scrollovanie a dokonca pozerať video až dokonca.

Máte produkt, ktorý má množstvo benefitov pre zákazníka, ktoré mu môžu zmeniť život- ako to však povieme na fotke ako je tá vyššie?

Ktorý formát podľa Vás zarobí viac?

Obe otázky Vám zodpovieme nižšie

Fotka vs Video- reálne výsledky

Presne tu vidíte koľko čo zarobilo- dve fotky, ktoré minuli 80€ zarobili 0€.

Video za rovnako minutú sumu zarobilo 1 154€- neexistuje lepší dôkaz prečo by ste aj VY mali začať s videom